Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Total Pageviews

Monday 5 November 2012

Bila Mata Mengeluarkan Airnya

 
Salam... ;(
 
 
 
 
Kenapa mesti ada air mata...kenapa mesti ada perasaan sedih..
 
Terkesima hari ni kena marah dengan bdk sales..seperti panah yg menusuk kekalbu..tak boleh nak berkata2..hanya terkeluar dlm hati..salah aku ke?kena ke aku buat mcm tu?mcm mana aku nak buat mcm tu?.memang ni salah aku sorang ke?...

Expected dia terlalu tinggi sedangkan explanation dia hanya 10 minit..dlm hati rasa memang aku x patut terima kemarahan dia..tp memang aku xde kekuatan nak melawan..finally.. silent is better..
 
Pagi2 kat rumah air mata dah terkeluar..entah kenapa tersentap sgt..hopely malam ni ada yang menggembirakan air mataku...
 
aku memang menanti...
 
 
 

 
 

No comments:

Post a Comment